Kontakt

×
Zadzwoń: 509-537-915
lub zostaw kontakt do siebie.

Aplikacja mobilna z integracją do WaproMag

Dedykowany system klasy ERP z integracją Wapro Mag

B2B portal
Aplikacja mobilna RFID dla handlowców
Admin panel
Aplikacja mobilna RFID dla magazynierów
  • Aplikacja integruje oprócz systemu CRM, również podstawowy system ERP, system magazynowy oraz system HR i system dla działu serwisowego
  • Czytelnie przedstawia dane finansowe w formie raportów i wykresów
  • Obecnie z systemu korzysta cała firma, w której pracuje ponad 50 osób

Narzędzie, które stworzyliśmy dla jednego z naszych klientów uprawniło pracę magazynu oraz działu handlowego. Przy wdrożeniu systemu niezbędna była integracja z programem Wapro Mag.

Dla firmy zajmującej się sprzedażą oraz serwisem urządzeń AutoID (elektronika, mobilne terminale danych) zbudowaliśmy i wciąż rozwijamy system, który usprawnia procesy w każdym obszarze działania naszego klienta.

Budowę systemu rozpoczęliśmy od obsługi procesów sprzedażowych (zarządzanie bazą klientów, towarów, zakupów, handlowców). Poprzez ruchy magazynowe i generowanie odpowiednich dokumentów w zewnętrznym systemie księgowym Asseco Wapro MAG śledzimy pracę na stanowiskach serwisowych, zarządzamy zasobami ludzkimi, płatnościami od klientów i wydatkami u dostawców. Wszystko to zwieńczone jest ogromną liczbą raportów, kokpitów zarządczych, a nawet Dashboardów na TV wspomagających pracę działu Logistyki i działu Handlowego.

W kolejnych krokach wdrożyliśmy autorskie narzędzie PickItRec, które służy do dokumentacji fotograficznej na stanowisku kompletacji, wydania i przyjęcia na magazyn. Szczegóły działania tego produktu opisane są TU. Dzięki pracy z PickItRec nasz Klient znacząco obniżył koszty reklamacji oraz podniósł jakość wydawanych produktów. Wyzwaniem było dla nas stworzenie takiej bazy danych, gdzie każdy ruch pracowników magazynowych i serwisantów śledzony będzie zdjęciem, aby w ciągu kilku sekund rzeczywiste dane zwrócić do działu handlowego.

Dzięki informatyzacji jaką wniósł do firmy nasz system, Klient rozwinął swój biznes oraz pozyskał środki na dalsze inwestycje. Wspólnie zbudowaliśmy platformę B2B, poprzez którą jego kontrahenci mogą składać zlecenia serwisowe, sklep internetowy, gdzie mogą dokonywać zakupów oraz platformę e-commerce, działającą w obszarze B2B2C, którą nazywamy External Services Application.

Z firmą tą pracujemy już stale, każdego dnia rozwijając system o nowe pomysły naszego Klienta oraz architektów procesów z PDA IT;) Czekamy na kolejne wyzwania!
 

Zobacz inne projekty z portfolio PDA IT Solutions

Platforma e-commerce w modelu B2B i B2C

Narzędzie, które stworzyliśmy dla jednego z naszych klientów uprawniło pracę magazynu oraz...

ZOBACZ CASE STUDY
System OCR dla dokumentów prawniczych

Narzędzie, które stworzyliśmy dla jednego z naszych klientów uprawniło pracę magazynu oraz...

ZOBACZ CASE STUDY
Portal do obsługi lokalnych zleceń windykacyjnych

Narzędzie, które stworzyliśmy dla jednego z naszych klientów uprawniło pracę magazynu oraz...

ZOBACZ CASE STUDY

Umów się z nami na bezpłatną konsultację

Masz pomysł, ale nie wiesz jak go zrealizować? Zostaw nam swój kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies. Dowiedz się więcej.